Politika společnosti
1. Prosperita
- Veškeré činnosti společnosti směřují k dosažení dlouhodobé prosperity.
- Činnosti nepřinášející hodnotu nebo způsobující ztráty nepodporujeme.
- Produkty budou zhotovovány v souladu s příslušnými specifikacemi, právními předpisy a při nákladech dovolujících tvorbu zisku.
2. Zainteresované strany
- Pochopení potřeb a očekávání zainteresovaných stran je předpokladem úspěchu při jejich plnění.
- Veškeré činnosti směřujeme k uspokojení potřeb a očekávání zainteresovaných stran.
- Cílem je dodávat zákazníkům lepší produkty a služby než naši konkurenti.
3. Právo
- Našim společným cílem je při všech činnostech zvažovat a plnit platné právní požadavky a to nejen v oblastech jakosti, životního prostředí a bezpečnosti práce.
4. Systém řízení
- Systém managementu vybudovaný dle standardu ISO 9001bude neustále rozvíjen a zefektivňován.
5. Jakost / kvalita
- Cílem je dosažení nulového výskytu chyb ve všech činnostech společnosti.
- Nekvalitní produkty a služby nesmějí být v žádném případě dále předávány. Příčina nedostatků se musí analyzovat a natrvalo odstranit.
6. Dodavatelé
- Včasné zapojení dodavatelů do nových projektů a jejich řízení je předpokladem splnění požadavků na dodávané produkty.
7. Životní a pracovní prostředí
- Produkty a naše služby musí nést záruku toho, že jsme šetrní k prostředí, ve kterém podnikáme.
- Používáním zavedených postupů co nejefektivnější využíváme vstupních materiálů a energií, což nám pomůže snížit zatížení životního prostředí znečišťujícími látkami a odpady a zaručuje dodržování zásad BOZP.
- Předpovídáním a vhodnou přípravou omezíme dopady možných rizik (mimořádných situací) a to zejména v oblastech jakosti, životního prostředí a bezpečnosti práce.
- Pracovní prostředí musí přispívat k maximální výkonnosti a spokojenosti pracovníků při zajištění odpovídající bezpečnosti práce a zdraví.
- Oboustranné externí informace mezi naší společností a širokou veřejností nám pomůže společně spolupracovat na projektech, které povedou k neustálému zlepšování životního prostředí, bezpečnosti práce a image společnosti a tím i spokojenosti našich zákazníků.
8. Pracovníci
- Každý pracovník naší organizace zná dodavatele a zákazníka své práce, každý je povinen svůj úkol plnit přesně, včas a uplatňuje při tom všechna opatření pro zlepšení kvality, snižování dopadů na životní prostředí a pro dodržování zásad bezpečné práce.
- Rozvíjíme osobní vztah každého našeho pracovníka ke společnosti a jejich tradicím.
- Spokojení a kladně motivovaní pracovníci jsou základním předpokladem pro vynikající produkty a služby.
- Pravidelným školením a informováním všech pracovníků naší společnosti o vztahu k jakosti, životnímu prostředí a bezpečnosti práce budeme utužovat povědomí pracovníků v těchto oblastech.
- Organizace má stanovenu a zavedenu politiku společenské odpovědnosti, zahrnující politiku proti úplatkářství, pravidla chování zaměstnanců a politiku eskalování etiky.
9. Zlepšování
- Důsledné a pravidelné měření výsledků procesů nám odhaluje prostor pro další zlepšování.
- Neustálým zlepšováním všech činností, procesů a produktů, týmovou prací a vzájemnou podporou všech pracovníků chceme dosáhnout toho, aby:
- se vracel spokojený zákazník a ne nekvalitní produkt,
- dopady na životní prostředí byly menší než jaká je představa zainteresovaných stran,
- výsledkem každodenních činností a minimalizací rizik bylo 0 pracovních úrazů.
- Zlepšování a preventivní opatření jsou lepší než následná nápravná opatření. Používáním nástrojů prevence se snažíme dosáhnout nulového výskytu chyb.
- Část vytvořených finančních zdrojů bude vedení společnosti využívat v programech ochrany a zlepšování životního prostředí v okolí společnosti, bezpečnosti při práci a spokojenosti zainteresovaných stran.